Inloggen
Winkelwagen

Geen items!






 





Transportschade


Ondanks dat wij alles met zorgvuldigheid verpakken kan het helaas voorkomen dat uw pakket beschadigd aankomt.

We controleren onze producten bij binnenkomst en bij het inpakken van de zending. Mochten we desondanks iets gemist hebben of is het product beschadigd tijdens het verzenden, laat ons dit dan meteen weten per e-mail. Indien je niets laat weten en ook geen melding van het defect doorgeeft bij de aanvraag voor een retourzending dan ligt het risico bij jou. Wij kunnen dan namelijk niet meer controleren of het defect door onze fout of verzenden komt. Vanaf het moment dat je een product hebt ontvangen, ligt de verantwoordelijkheid ervoor (wettelijk gezien) bij jou. Tenzij je dit dus direct meldt. Controleer daarom altijd je bestelling zorgvuldig.

Nog even op een rij:
•Het melden van een defect moet vooraf per e-mail plaatsvinden (binnen 24 uur na ontvangst).
•Vraag een retourzending aan en wacht onze instructies af voordat je het terugstuurt.
•Bij retourzendingen of een defect product worden de verzendkosten niet vergoed.
•Defecte items die zonder goedkeuring en verdere melding retour worden gestuurd worden niet geaccepteerd.