Inloggen
Winkelwagen

Geen items!






 





Afkoelingsperiode


Wanneer u uw bestelde producten in huis heeft en u bent niet tevreden kunt u het product binnen 7 werkdagen na ontvangst terug sturen. Denk er wel aan dat de verpakking ongeopend moet zijn.

Hoe kan ik retourneren?

Bij retourneren stuur je het product terug volgens de onderstaande instructies en de meegeleverde factuur (zie ook hieronder).

Ruilen
Wij doen niet moeilijk over retourneren, alleen moet u het aangekochte product in de orginele verpakking laten zitten anders kan deze niet geruild worden.Verpak deze goed en stuur hem aan ons terug (deze kosten worden nooit vergoed). Na ontvangst zullen wij de producten controleren en zoals u heeft verzocht uw opdracht uitvoeren. Bij een ruiling worden wel de verzendkosten in rekening gebracht.

Voorwaarden retourneren
Wij doen niet moeilijk over retourneren. De enige voorwaarden zijn dat het product niet is gebruikt , in perfecte nieuwstaat is en dat je binnen 7 dagen na ontvangst het product hebt teruggestuurd. Dit bepalen we aan de hand van het poststempel! Maatwerkproducten worden niet teruggenomen, net als producten als voeding en andere producten die aan houdbaarheidsdatum zijn gebonden.
Hoe?
  • Stuur je product voldoende gefrankeerd terug aan Koivijver concurrent, Hogerop 14, 2711BV Zoetermeer. Graag met de meegeleverde factuur of een briefje met je ordernummer erbij, waarbij je de retour gestuurde artikelen omcirkelt. Zonder deze factuur / dit briefje kunnen we je retour niet verwerken!
  • Plaats eventueel een nieuwe bestelling (en betaal deze) voor het vervangende product.
  • We storten na onvangst & controle van het product het bedrag (excl. verzendkosten) binnen tien werkdagen terug op je rekening.
  • We storten altijd terug op de rekening waarmee je ook hebt betaald. In sommige gevallen zullen wij u vragen naar een rekeningnummer waar wij het bedrag op terug kunnen storten.

Niet gefrankeerde zendingen worden verrekend!
Als je je retour ongefrankeerd aan ons terugstuurt, houden we de door TNT in rekening gebrachte kosten en boete in op het bedrag wat aan je wordt gerefund. TNT rekent een strafporti van 14 euro, exclusief de porti.

Retour gestuurde artikelen die niet aan de voorwaarden voldoen
Deze nemen we wel aan, maar we houden ons het recht voor om kosten hiervoor in te houden dan wel het artikel te weigeren. Je krijgt hierover wel bericht. Deze artikelen kunnen we aan je terugzenden nadat je de verzendkosten hiertoe hebt overgemaakt. Natuurlijk hoeft dat niet, in dat geval gaat je product naar een goed doel. Er wordt hoe dan ook niet zomaar geld teruggestort! Wordt een product retour gestuurd welke niet aan de voorwaarden voldoet, een vlekje heeft, beschadigd is, : dan wordt deze niet geaccepteerd. Hoe vervelend ook, daar is op dat moment niet over te discussieren. Vernemen we niets meer van je, dan vervalt je recht op het product na twee maanden en geven we het product weg aan een goed doel of vernietigen we het.

Defecte producten
We zijn erg zorgvuldig met onze producten en controleren deze bij binnenkomst en bij het inpakken van de zending. Mochten we desondanks iets gemist hebben of is het product beschadigd tijdens het verzenden, laat ons dit dan meteen weten per e-mail. Indien je niets laat weten en ook geen melding van het defect doet bij de retourzending (schrijf het even op de order), dan ligt het risico bij jou. Wij kunnen dan namelijk niet meer controleren of het defect door onze fout of verzenden komt. Vanaf het moment dat je een product hebt ontvangen, ligt de verantwoordelijkheid ervoor (wettelijk gezien) bij jou. Tenzij je dit dus direct meldt. Controleer daarom altijd je bestelling zorgvuldig. Nog even op een rij:
  • Het melden van een defect moet vooraf per e-mail plaatsvinden (binnen 24 uur na ontvangst).
  • Wacht onze instructies af voordat je het terugstuurt.
  • Als we je vragen het item terug te sturen worden uiteraard je verzendkosten vergoed.
  • Defecte items die zonder bericht en verdere melding retour worden gestuurd worden niet geaccepteerd.

Zoek raken van je retourzending
Ook als je retourzending zoek raakt is dit voor eigen risico tot het moment dat het bij ons is gearriveerd uiteraard.

Heb je een retour en ben je te laat?
Doe dan niet alsof je neus bloedt. Natuurlijk kan er wat gebeuren waardoor het lastig is de retourtermijn van 7 dagen te halen. Dat snappen we. Neem dan hoe dan ook altijd even contact op per e-mail, dan kijken we er samen even naar. Zendingen die gewoon worden verstuurd, die wij dan weigeren, en waarbij we dan later horen wat er aan de hand is blijven geweigerd.